VYZKOUŠEJTE NOVÝ KONFIGURÁTOR SEDACÍCH SOUPRAV
každý nábytek je potřeba se starat, aby vydržel co nejdéle a v co možná nejlepším stavu. Pravidelné ošetřování a čištění povrchu nábytku je samozřejmostí, ovšem není už tak jasné, jaký prostředek použít na konkrétní materiál. Látek na sedací nábytek je nepřeberné množství. Přikládáme zde proto informace o nejčastějších materiálech, příp. tipy, jak se nejlépe zbavit různých skvrn.
Obecně platí, že při čištění je nutné používat měkkou houbu či bavlněný hadřík. Látky se však nesmí namáčet, proto používáme pouze speciální pěnu. Vyvarovat by se mělo také strojovému čištění povrchů sedacího nábytku.
Mikrovlákno je vysoce kvalitní, jemná látka se sametově hladkým povrchem. Skládá se z jemných umělých vláken, i přesto je velmi odolné proti zmačkání a má dobrou barevnou intenzitu. Další výhody jsou prodyšnost a odolnost proti odřeninám, škrábancům a nečistotám. Dobře se udržuje i čistí. Rozdíly v kvalitě jsou rozpoznatelné na dotek i podle vzhledu. Kvalita závisí na hustotě nosného materiálu, která se také odráží na jemnosti povrchu a barevné intenzitě.
Sedací nábytek s mikrovláknem je vhodné jednou měsíčně vykartáčovat kartáčem na oblečení. Čas od času vyluxujte povrch od prachu s nástavcem na tkaniny nebo potahy. K běžné údržbě nábytku nepoužívejte vysavače s velkým výkonem (1500 – 2500 W), protože přes potah by se mohly protáhnout i vnitřní vlákna čalounění. Ideální je proto vysavač o výkonu od 500 do 750 W.
Odstranění skvrn
Žinylka je jako potahová látka tkaná běžným způsobem a na rozdíl od velurových tkanin, jako je např. mikrovlákno, je s rounem (odborný výraz pro nosnou tkaninu) nezaměnitelná. Trvanlivost této tkaniny se stanovuje na základě surovin použitých pro její výrobu. K těm nejtrvanlivějším zároveň patří polyakrylové a polyesterové látky.
Údržba i odstranění skvrn je stejná jako u mikrovlákna.
Technologie Aquaclean je revoluční povrchová úprava, která umožňuje odstranit skvrny pouze pomocí vody. Údržba je tak velmi jednoduchá a skvrny odstraníte za minimum času.
Aquaclean pomáhá odstraňovat většinu skvrn vzniklých v domácnosti (víno, inkoust, omáčky, tuk, bláto, čokoláda, krém atd.), usnadní vám tak život a vy získáte více času na důležité věci.
AquacelanTechnology je pokročilá ochrana vaší čalouněné sedačky. Tato úprava pokrývá jednotlivá vlákna neviditelnou molekulární vrstvou, která zabrání proniknutí nečistot do látky
» číst aktualitukvalitní český nábytek | |
servis | |
doprava zdarma nad 5.000,-kč |
zasílání vzorků látek a
lamina ZDARMA
Toto je ukázková informační stránka, kde v následujících sedmi bodech popisujeme, jak jednoduché a pohodlné je nakupování v internetovém obchodě www.postelecz.cz.
1. Nákupní řád
Veškeré přijaté objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník s odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s nákupním řádem, dodacími a platebními podmínkami u nakupovaných produktů.
Každá objednávka je zpětně potvrzena s uvedením předpokládaného termínu dodání zboží.
2. Registrace a přihlášení
Kliknutím na odkaz "registrace" v pravé části stránky pod přihlašovacím formulářem Můj účet otevřete registrační formulář pro vyplnění identifikačních údajů. V příslušné kolonce si zvolíte přihlašovací jméno a heslo. Věnujte pozornost vyplňovaným údajům, položky označené * hvězdičkou jsou povinné. Veškeré Vámi uvedené údaje můžete kdykoli změnit po stisknutí odkazu "změnit registrační údaje".
3. Výběr zboží
Zboží je rozděleno v e-shopu dle skupin (sekcí). U každého zboží je maloobchodní cena s DPH a cena po případné slevě. Pro vyhledání konkrétního zboží můžete použít textové pole a odkaz "Hledej" v pravém sloupci na home page. Stiskem tlačítka "koupit" vyberete jeden 1 ks.
Počet Vámi zvolených kusů je automaticky nastaven na jeden. Změnu množství daného zboží provedete změnou čísla v kolonce operace. Po té musíte kliknout na tlačítko "aktualizuj počet zboží" (dvě zelené šipky v kolečku) a množství Vám bude přepočítáno. Pokud chcete zboží odstranit klikněte na tlačítko "odstranit zboží" (červený křížek).
4.Ceny zboží
U každého zboží je uvedena aktuální cena, platná v okamžik objednání. Doprava zdarma se vztahuje pouze na první odeslání. Pokud si zákazník zboží například nevyzvedne a toto mu bude posíláno opakovaně, akce doprava zdarma již neplatí.
5. Pokladna a placení
Jako v reálném obchodě, tak i zde v e-shopu musíte projít pokladnou. Pokladna se nachází v košíku pod dělicí čarou. Poté musíte vybrat způsob doručení (PPL kurýr, osobně na prodejně). U zakázkové výroby, 20% záloha.
Způsob úhrady můžete zvolit – dobírkou, převodem na účet, hotově při osobním převzetí.
Po kontrole všech položek v košíku, počtů kusů a zadání typu doručení kliknětě na tlačítko "k potvrzení". Na této stránce si zkontrolujte správnost Vámi zadaných osobních údajů pro doručení
pokud potřebujete provést ještě nějaké změny klikněte na tlačítko "zpět". Po zkontrolování můžete kliknout na tlačítko "Potvrď objednávku" a objeví se Vám nápis "Vaše objednávka byla úspěšně odeslána".
Vaše objednávka byla automaticky odeslána do naší společnosti k vyřízení. Kopie objednávky byla odeslána i na Vaši e-mailovou adresu, kde si ji můžete vytisknout. Stav Vaší objednávky můžete sledovat v sekci košík - Vaše odeslané objednávky. Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
6. Doprava
Doprava je v ČR při nákupu nad 5000,- kč na slovensko nad 10000,-kč ZDARMA používáme vlastní.Dále využíváme služeb kurýrních firem. Jinak dopravné 500,-kč
7. Zrušení objednávky
Zrušení objednávky je možné telefonicky nebo e-mailem. Zákazník je o zrušení objednávky vždy informován na jím zadanou e-mailovou adresu. Jako neplatná je označena objednávka v případě, že obsahuje nesmyslná data (není možné ji doručit), adresát o objednávce neví (hloupé žerty) nebo s ní nesouhlasí (v případě ověřování objednávky). Stejně jako v obou předchozích případech se pokusíme spojit se elektronicky se zákazníkem a vyjasnit vzniklou situaci.
Jako kupující máte právo odstoupit od smlouvy kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu (za předpokladu, že se nejedná o zakázkovou výrobu nebo věc upravenou podle přání kupujícího). V souladu s § 53, odst. 7 Občanského zákoníku má dále kupující, který je spotřebitelem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.